Jak udostępnić dane medyczne nowej przychodni

(np. dokumentację z innej placówki)?

Jeśli zmieniasz przychodnię lub chcesz, by NOVA MEDICAL GROUP miała dostęp do Twoich dotychczasowych danych:


🗃️ 1. Elektroniczne udostępnienie dokumentacji (P1 / IKP)

Jeśli korzystasz z Internetowego Konta Pacjenta (IKP):

  1. Zaloguj się na https://pacjent.gov.pl
  2. Przejdź do zakładki „Dane medyczne”.
  3. Wybierz „Udostępnianie danych”.
  4. Wyszukaj przychodnię (NOVA MEDICAL GROUP ul. Włosiankarska 5G 23-400 Biłgoraj) lub lekarza i zatwierdź dostęp.
  5. Dane medyczne (np. e-recepty, wyniki, wypisy) będą widoczne dla przychodni.

🖋️ 2. Tradycyjne udostępnienie (prośba o przekazanie dokumentacji)

Jeśli dokumentacja znajduje się w poprzedniej przychodni:

Opcja A: NOVA może złożyć wniosek w Twoim imieniu

– Podpisujesz w rejestracji upoważnienie na pobranie dokumentacji medycznej z poprzedniej placówki.

Opcja B: Samodzielnie składasz wniosek

– Składasz pisemną prośbę o wydanie kopii dokumentacji medycznej i przekazanie jej do nowej przychodni.

📌 Przychodnie mają obowiązek wydać kopię dokumentacji na żądanie pacjenta – może to być wersja papierowa lub elektroniczna (PDF).

https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/przez-udostepnianie-do-zdrowia

Podziel się swoją opinią

Aktualizacje newslettera

Wpisz swój adres e-mail poniżej i zapisz się do naszego newslettera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *